Sıkça Sorulan Sorular

İnternet bağlantısı için sabit telefon hattına ihtiyaç var mı?
İnternet hizmetimizi kullanırken sabit telefon hattı ya da herhangi bir telefon hattı bağlantısı gerekmemektedir.
Sistem nasıl çalışır?
İnternet, verici istasyonlar vasıtası ile havadan taşınır. Hizmet alacak olan binanın yüksek noktasına kurulan alıcı anten ile, interneti pop noktasından alır, modeme veya direk bilgisayara aktarır.
Abone olmak için ne yapmam gerekiyor ?
Abonelik için ABONE BAŞVURU FORMU'nu doldurabilir ya da 0850 304 72 62 numaralı Müşteri Hizmetlerini arayabilirsiniz.
Taahhüt ya da bağlayıcı sözleşme yapmam gerekiyor mu?
Hayır, herhangi bir taahhüt ya da bağlayıcı sözleşme vermeniz gerekmiyor.
Her ay paket alma zorunluluğu var mı?
Hayır, istediğiniz zaman paket alabilirsiniz.
Abonelik Başvurusu yaptım bağlantım nekadar sürede yapılır?
Ön başvurunuz alındıktan sonra en geç 3(üç) iş günü içerisinde yapılır.
Nezaman ödeme yapmam gerekir?
Ödemelerinizi dilediğiniz zaman yapabilirsiniz.
Ödeme yapmak için tarife süremin bitmesini beklemem gerekiyormu ?
Hayır, ödemelerinizi istediğiniz zaman yapabilirsiniz.Ödeme yaptığınızda sistem süre bitiş tarihinizin üzerine ilave etmektedir. Örneğin süre bitiş tarihiniz ayın 15'i ise ayın 10'unda ödeme yaptığınızda ayın 15'i üzerine yeni almış olduğunuz tarife süresi eklenecektir.
Tarife sürem bitti internet hattım kapandı ödeme yapsam internet hattım nezaman aktif olur ?
Online ödemelernizde internetiniz anında aktif olur.ATM ya da havale ödemelerinizde 1 saat içerisinde aktif olur.
Online Ödeme yapmak için abone kullanıcı bilgilerimi bilmiyorum ne yapmam gerekiyor ?
0850 304 72 62 numaralı müşteri hizmetlerimizden kullanıcı bilgilerinizi alabilirsiniz.
Sabit (Statik) ip adresi alabilirmiyim ?
Evet. 0850 304 72 62 numaralı müşteri hizmetlerimizden sabit ip talebinde bulunabilirsiniz.